Hur går det med företaget då?

Jotack, det går bra! Fortfarande nöjd över att jag ordnade själva webshopsbiten så snabbt som jag gjorde även om allt det andra inte riktigt var ikapp. Hur ska man säja, nu har jag äntligen hittat en rytm att arbeta efter, de rätta sakerna att göra, fokusera på. I början blev jag nästan överväldigad..eller jag BLEV överväldigad av människors förväntningar. RÄDD till och med. Kände mej stressad och låste mej rätt rejält. Sen föll sej livet så att företaget blev vilande ett tag och det var nog bra. Har hittat ett annat lugn. Håller nu på att förbereder mej som mest för att nyöppna webshopen. Den här gången på rätt sätt som det var tänkt från början. Man kan lugnt säja att det är en process att starta företag och ibland ställer jag alltför höga krav på mej själv.
När nyöppningen sker informerar jag om senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0