Konst och sånt.

Min blogg är fortfarande trasig. Fattar inte vad jag gjorde?! Nåja, tänkte försöka göra drop-down-menyer istället. (Help me God!!). Fast det var inte det jag skulle prata om.
Ville tipsa er om min lillebrors tumblr-sida. Veeet, blir mycket lillebror nu men älskar ju skitungen. Mattias är bland annat konstnär och nu har han skaffat sej en tumblrsida till sin konst. Där kan man se hans bilder och hela processen när han målar en bild vilket är jätteintressant!
Från ax till limpa typ. Eller ja, från limpa till ax eftersom jag satt bilderna i fel ordning.

Kommentarer
Postat av: fifi

Jag kan inte ett skit om konst, men att se att din brorsa är sjukt begåvad, det kan inte ens jag missa - wow!

2012-03-09 @ 17:14:31
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

grymt!

Postat av: Charlotta

Fifi och Emma: Det ska jag hälsa honom att ni tycker. Då blir han jätteglad! :)

2012-03-10 @ 15:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0