Vår!

Idag när jag stack ut näsan, dessutom iklädd tjock vinterjacka, slog värmen emot mej. Så himla underbart. Åh, vad jag älskar vår och löfte om en sommar i år också. Varje år glömmer jag hur alldeles härliga de känns, de där första solstrålarna! Att jag sen kände mej som ett miffo i thermojacka gjorde inte så mycket. (Note to self: Köp ngn typ av termometer!!)


Förresten, förlåt för att jag inte är någon frekvent bloggare. Det är så mycket jag vill hinna och dagarna räcker inte riktigt till. Egentligen skulle jag vilja ha en välfylld, spännande blogg, arbeta massor, ha ett perfekt städat hem, träffa mina vänner massor och dessutom hinna träna lite. Men tiden,  den räcker inte..  Just nu fokuserar jag på företaget och försöker låta bli att ha dåligt samvete för det andra.
Sånt man gör: Promenerar på bar asfalt, syr och pussar katten på nosen.

Kommentarer
Postat av: fifi

När våren kommer får jag alltid en aha-upplevelse; typ aha, det är så här livet ska vara!

2012-03-21 @ 21:23:05
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Fifi: Men precis! Så kändes det när jag stack ut nosen idag:)

2012-03-21 @ 21:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0