Vad jagg tyckte om bb-cream från maybelline

Nu bjuder jag på en inte allt för smickrande bild på mej själv. Näsan i fokus och dessutom syns det att jag är lite vindögd OCH så glömde jag att ta ut snusen.

Men det är inte det jag ville visa utan hur bb-krämen ser ut på huden! Detta är enmrelativ rättvis bild från när jag precis lagt på den i morse. Den är lite, lite skimmrig och ser naturlig ut på. Jag vill inte ha en synlig kaka av makeup i ansiktet och vill gärna ha illusionen av osminkad hud. Då funkade denna bra!

På eftermidagen blir jag alltid rätt blank i ansiktet och det blev jag idag också men inte så väldigt. Tyckte den höll mej lite mattare i alla fall.

Så mitt utlåtande blir: Funkar bra om man vill ha ett lätt underlag som jämnar ut litegrann. Men ingen wow-produkt kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0